Какво е Google AdWords и какви са предимствата на онлайн рекламата?

  by    0   0

През последното десетилетие бизнесът засили своето присъствие в Мрежата и вече почти няма българска компания, която да не представя своите продукти и услуги в интернет пространството. Става все по-удобно да се рекламира онлайн и с малко бюджет да достигате хиляди потребители ежедневно. Google AdWords прави задачата още по-лесна и ви позволява да таргетирате правилните хора и да генерирате още повече продажби онлайн. Какво представлява платформата Google AdWords, каква е нейната цел, предимства и защо тя става задължителна част от маркетинг стратегията на всеки бизнес, прочетете в нашата статия.

Google е една от най-големите технологични компании в света, която предлага широк микс от продукти и маркетингови инструменти, като Google AdWords, Google Analytics, Google AdSense и други. На 23 октомври 2000г. Google промени изцяло представата за онлайн маркетинга с основаването на първата по рода си Self-Service платформа за пускане на рекламни послания. Тя се нарича Google AdWords и е един от най-мощните маркетингови инструменти, създавани някога. С нейна помощ можете да рекламирате бързо, с ограничени финансови ресурси и да постигате още по-големи резултати.

Какво е Google AdWords?

Google AdWords е онлайн рекламна платформа, която позволява да достигнете хората, които се интересуват от вашите продукти и услуги. С помощта на AdWords можете да създавате рекламни кампании, които се базират на ключови думи (по които хората търсят) и на бисквитки (cookies), както и да промотирате своя бизнес с банери за дисплейната мрежа на Google.
Google AdWords се базира на системата pay-per-click, което означава, че плащате само тогава, когато потребител кликне върху ваша реклама. Предимството на AdWords е, че вие определяте бюджета за реклама, а разходите, които заплащате, ще отговорят на резултатите, които сте постигнали.

 

Как Google AdWords ще направи бизнеса ви по-успешен?

Google AdWords е изключително ефективна платформа за всеки вид бизнес. Независимо дали е малка, средна или голяма компания, очакванията са едни и същи – привличане на голям кръг нови потребители и генериране на повече продажби. Веднъж като успеете да оптимизирате резултата от вашите Google AdWords кампании, то със сигурност ще достигнете до желаната възвращаемост от инвестицията. Много често подобни резултати не могат да бъдат постигнати чрез традиционните маркетингови инструменти.

Основни предимства на Google AdWords за бизнеса:

  • Проследявате статистика за успеваемостта на рекламната ви кампания – резултати в реално време;
  • Спомага за привличане на нови посетители на страницата ви, покачва онлайн продажбите и кара потребителите да потърсят отново услугите ви;
  • Вашият бизнес е видим в Google пространството – това е полезно за вас, защото ако ви намерят точните хора, в точното време, ще можете да разширите обхвата на дейността си;
  • Възможност за таргетиране на рекламните послания по конкретни региони – можете да действате както локално, така и глобално;
  • Предложения за интересни маркетингови стратегии;
  • Адресиране на рекламната компания, в зависимост от нуждите на специфичната група хора, към която се ориентирате;
  • Прозрачност на информацията и непрекъснат достъп;
  • Използвайки тази платформа, вие ще бъдете на крачка пред конкурентите, защото чрез въвеждането на подходящите ключови думи, ще се появява именно вашата реклама в търсачката.

Днес потребителите имат твърде много възможности за избор от къде да пазаруват или чии услуги да ползват. В такъв случай вашата задача е непрекъснато да им напомняте за себе си. А най-добрият начин за постигане на тази цел е като бъдете online.

Безплатен уебинар „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“

Ако искате да научите повече за полезния инструмент Google AdWords и какви ще са предимствата за вашия бизнес, заповядайте на безплатния уебинар, организиран от хостинг компания ICN.Bg: Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“

Следете Facebook страницата ни за повече детайли за събитието и не забравяйте да се регистрирате в Webinaria.bg

Прочетете още:

Онлайн ръководството за Google AdWords

Как да създадем успешен рекламен текст за Google AdWords

Black Friday: 5 стъпки към повече приходи за онлайн магазините


Подобни публикации

Каква е разликата между уеб мейл и имейл клиент?

mail-web-client-300-262В днешно време благодарение на Интернет можем да изпратим имейл от една точка на света до друга само с един клик и то за секунди. Писането и четенето на имейли е неразделна част от нашето ежедневие и съществуват много устройства, които можем да използваме за тази цел – настолни компютри, лаптопи, таблети, мобилни телефони. Освен […]


Прочети повече →

Най-добрите плъгини в WordPress – Част 1

wp-plugins-300-262-02Плъгините в WordPress са една честа тема за разговор от феновете на платформата. Кои да добавим? Кои ще са полезни за целта на уебсайта ни? Има ли плъгин, който може да реши наш конкретен проблем? В тази поредица от статии ще разгледаме едни от най-полезните WordPress плъгини, които могат да са от изключително значение за […]


Прочети повече →

Какво е уеб сайт?

web-site-300-262В днешния мобилен и технологичен свят бизнесът има силно присъствие в Интернет. Ако вие имате компания, но нямате уеб сайт, то на практика бизнесът ви се дефинира като изцяло “офлайн” и ограничавате достъпа на клиентите си до вашите продукти и услуги. Но защо да се възползвате от това да сте в Мрежата и какви са възможностите, […]


Прочети повече →

Съвети за подобряването скоростта на сайта ви

web-site-speed-300-262Преди SEO oптимизацията на сайта ви има едно важно нещо, за което е нужно да се погрижите. То е не по-малко наложащо и е от основно значение за Google ранкинга на уебсайта. Добре структурираният сайт със скоростно зареждане е от основно значение за качествения user experience. Една от първите оптимизации, които трябва да направите за […]


Прочети повече →

Подобряване производителността на сайта ви с ActiveCache – статистика и тестове

ActiveCache-300-262Статистиката ни показва, че вече голяма част от нашите клиенти са активирали ActiveCache – инструмента, който предостави бързина на сайта ви и помогна за ефективното използване на хостинг ресурсите. Производителността на тези уебсайтове се повиши благодарение на кеширащите системи, който се активират с помощта на ActiveCache – Redis и Memcached. В тази статия ще ви […]


Прочети повече →