Онлайн реклама и присъствие за вашия туристически бизнес

  by    0   0

Имате туристически бизнес? Без значение дали притежавате хотел на морето, къща за гости в планината, голям курорт, био-динамична ферма за селски туризъм или друга туристическа дейност, вашия бизнес ще остане само хубава идея, ако не му дадете гласност онлайн. Защо това е така? Защото онлайн е по-лесно, потребителите бързо намират каквото им е нужно и могат да открият най-страхотните места с няколко клика на мишката. Как обаче да изградим едно силно онлайн присъствие от нулата? Прочетете нашата статия и разберете кои са сигурните методи за това.

Маркетирането на туристическа дестинация и бизнес е различно от рекламирането на продукт. Вместо материален артикул, вие ще се опитвате да накарате онлайн потребителите да закупят вашите туристически услуги – да продадете преживяване. Ето защо е важно да обърнете специално внимание на маркетингова стратегия. Определете ясно целите си и направете детайлен план как да ги постигнете. Опишете хората, които искате да достигнете и каналите, с които да го направите.

Имайте предвид следните тенденции за развиване на добро онлайн присъствие, които се оформиха през последните няколко години:

step-orange Сайтът е най-важен!

Сайтът е най-доброто начало за изграждане на онлайн присъствие в мрежата, но е и сигурен начин да дадете цялата информация за вашия бизнес на интернет потребителите. Чрез него вие ще покажете своята бизнес идентичност, ще давате актуална информация, ще представите вашия хотел в галерия от снимки, ще сложите резервационна форма и форма за запитвания, които да улеснят клиентите ви. Ще предоставите карта с вашия адрес и вашите контакти, за да могат всички, които искат да се свържат с вас, лесно да го направят. И най-важното: интернет потребители от всяка точка на света ще могат да ви открият и да заявят вашите услуги директно през сайта ви. 

Ако си мислите, че направата на един сайт е трудно, помислете пак! Има множество безплатни платформи за създаването на собствен сайт от нулата и то с малко познания и усилия. Вече е изключително лесно да се инсталира един WordPress сайт, да се качи желана тема и плъгини и да се настрои. Важно е сайтът да е интуитивен, mobile-friendly, красив, SEO оптимизиран и да се зарежда бързо. А това е толкова лесно постижимо с помощта на така удобните и неизискващи почти никакво усилие за управление WP теми.

Вижте как бързо да създадете сайт от нулата с помощта на WordPress тук.

step-green Съдържанието е крал! … което не изненадва никого…

Съдържанието продължава да е водещ елемент, когато става въпрос за четеност и релевантност. Качественият content ще представи правилно ценностите на вашия бизнес и ще даде на вашите потребители важна за тях информация. Как да направите това? Създайте блог във вашия сайт и качете интересни статии за културните и туристическите обекти в района на вашия бизнес. Това допълнително ще даде стимул на потребителите да изберат вас, а не всеки друг хотел или къща за гости. Сложете и карти с начертани маршрути, по които вашите гости бързо да се ориентират към важните туристически атракции в района, както и не забравяйте да им дадете информация за най-добрите ресторанти в околността, най-добрите нощни заведения и атракциони. Още един съвет – изградете едно продължително партньорство с тези доставчици на ресторантьорски услуги и на развлечения и атракционни забавления в региона. Препоръката е най-силния стимул да се генерират повече продажби в онлайн пространството. Опитайте се да договорите бартер – те да дават намаления за техните услуги на вашите клиенти и да раздават ваучери за намаления за вашите услуги – например настаняване, ползване на басейн и спа процедури, т.н. Направете секция с партньори във вашия сайт с подробно описание на предлаганите отстъпки за допълнително стимулиране на потребителите да изберат вас пред конкурентите ви.

step-red Присъствие в социалните мрежи

Присъствието в социалните мрежи е важно в дигиталната среда, в която живеем. Има няколко важни канала, които трябва да имате предвид, когато изготвяте вашата маркетингова стратегия:

Facebook продължава да бъде водеща медия, когато става въпрос за онлайн присъствие.

Тук е много важно да поддържате вашата страница, да публикувате релевантно и интересно съдържание, което да е полезно на Facebook потребителите и да изградите една силна и положителна връзка с тях. Най-голямата социална мрежа дава множество възможности да представите своя бизнес по един уникален начин – храната, стаите, хотела или къщата ви за гости, околността, можете да поствате снимки и видеа от празненства, предстоящи оферти, поздрави за българските празници и всичко останало, което желаете да покажете на вашите последователи.

primer fb roza

Изображение: маслено платно от художника Божидар Чантарски  https://www.facebook.com/Bojidar.Chantarski.Fine.Art/

  • Създайте една голяма галерия със снимки – можете да направите различни папки: „Лято“, „Есен“, „Зима“, „Пролет“, „Туристически атракции“, „Пейзажи“, „Хотел“, „Спа“ и .т.н.
  • Facebook е един добър и бърз начин да пускате промоции за кратко време. Освен към вашите последователи, можете да таргетирате с минимален бюджет вашата реклама или пост с промоционална оферта към множество Facebook потребители в България или в чужбина, които се интересуват от пътешествия и туризъм.
  • Не забравяйте важните празници в региона, както и националните и други специфични празници, които биха били интересни на вашите последователи.

Ето и един пример за това как за 20 минути можете да направите една красива, брандирана картинка на една стандартна програма като Paint на Windows 8.1:

.

–  Включете се в Instagram

instagram

Изображение: http://www.someecards.com/

Снимките са основна част в маркетинга на туризма, а Instagram специализира точно в това, следователно няма причина да не го включите във вашата маркетингова стратегия. Но от къде да започнете? За ваш късмет Instagram е една много разбираема платформа. Запомнете: Не използвайте Instagram за гръмко рекламиране на вашия бизнес. Качете красиви пейзажи от туристическите обекти в района, пейзажи, залези и на вашия хотел. Какво още? Дайте възможност на туристите да създадат съдържание за вас – направете свой персонализиран хаштаг, който гостите ви да могат да използват. И не забравяйте: забавлявайте се и помнете, че хората, които казват, че Instagram не ви прави добър фотограф, са просто огорчени, че никой не харесва техните снимки.

– А защо не Twitter акаунт!

Поддържането на един Twitter акаунт не е толкова сложно, колкото хората си мислят. Съберете своите последователи и споделяйте с тях изображения и статуси.

Не забравяйте и това, че Twitter се фокусира върху събитията, които се случват в момента и не спирайте да поствате актуални новини, като честване на празници, национални събори и каквото откриете интересно във вашия регион.

step-orange Google реклама

Google Adwords е един бърз и лесен начин да популяризирате вашия бизнес онлайн. Той става задължителен, особено когато пускате промоция, която искате да достигне възможно най-много интернет потребители. Изпробвайте различни послания и създайте един успешен рекламен текст.

Можете да прочетете повече за Google Adwords и как работи тук.

step-green Бизнес имейл

cmailprowpМного е важно да имате собствен имейл към вашето домейн име. Не използвайте непрофесионални електронни пощи като например kashta_za_gosti_malinova_dolina@yahoo.com. Един добър избор за бизнес имейл е hotel@costa-azur.com. Как още да подобрите вашите бизнес процеси? Наличието на единно комуникационно решение като cMailPro, освен да оптимизира вашата комуникация, ще ви позволи по-лесно и бързо управление на вашите ангажименти с помощта на календара, вградените чат и обаждания, меню Задачи, файлов мениджър и цялостна криптация на всички ваши данни. Това иновативно решения, което е много повече от имейл услуга, може да се използва директно през браузър и ще улесни ежедневните ви бизнес задължения.

.

От ICN.Bg оставаме на разположение за всички ваши въпроси. Създайте вашия нов сайт сега, изградете едно стабилно онлайн присъствие и дайте шанс на милионите интернет потребители да открият вашите услуги. Ние сме винаги насреща с 24/7 техническа поддръжка, безплатни бекъп и cPanel контролен панел за всички наши клиенти на споделен хостинг и надеждна техническа инфраструктура, отговаряща на високите изисквания на нашите клиенти. Дайте нов старт на вашия туристически бизнес сега!


Подобни публикации

Съвети за подобряването скоростта на сайта ви

web-site-speed-300-262Преди SEO oптимизацията на сайта ви има едно важно нещо, за което е нужно да се погрижите. То е не по-малко наложащо и е от основно значение за Google ранкинга на уебсайта. Добре структурираният сайт със скоростно зареждане е от основно значение за качествения user experience. Една от първите оптимизации, които трябва да направите за […]


Прочети повече →

Подобряване производителността на сайта ви с ActiveCache – статистика и тестове

ActiveCache-300-262Статистиката ни показва, че вече голяма част от нашите клиенти са активирали ActiveCache – инструмента, който предостави бързина на сайта ви и помогна за ефективното използване на хостинг ресурсите. Производителността на тези уебсайтове се повиши благодарение на кеширащите системи, който се активират с помощта на ActiveCache – Redis и Memcached. В тази статия ще ви […]


Прочети повече →

Как ефективно да планирате новия си уебсайт?

web-site-planning-300-262Както е с всички важни проекти, навременното планиране и ясните цели за уебсайта ви са задължителна част от бъдещия му успех. Ясната посока, която сте определили, няма да ви гарантира успех, но ще увеличи шанса да си спестите неспазени срокове, надхвърлени бюджети и съдържание, попаднало не на мястото си. Пътят, по който ще върви новият […]


Прочети повече →

Уебинар: „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“ – Въпроси и отговори

Webinar-GoogleAds-300-262След успешния уебинар „Как да изградим успешна AdWords кампания?“ останаха много въпроси, на които обещахме да ви дадем отговор. Валя Йорданова от дигитална агенция PPC.bg, която бе лектор на събитието и която спедели своя опит и познания с всички участници, ви е подготвила един полезен материал, в който ще откриете още ценна информация за платформата […]


Прочети повече →

Видео инфографика: NVMe vs SSD vs HDD

NVMe-SSD-HDD-1280-720Може би вече сте чули за новата Faster than SSD shared hosting от ICN.Bg технология – NVMe. Но как се сравнява един SSD диск оборудван с NVMe технологията срещу SATA SSD и стандартните хард дискове (HDD). Революционния комуникационен протокол, който позволява директна комуникация с процесора ни дава възможност да предоставим по-голяма бързина спрямо SATA SSD […]


Прочети повече →