cMailPro – IT комуникационното решение за финансови институции

  by    0   1

В света на парите бързината, надеждността и сигурността на комуникация, както с партньори и клиенти, така и между различните отдели, в една финансова институция е от решаващо значение за успеха и постигането на поставените цели.

Ако вие сте банка, кредитен консултант, финансов посредник, фирма за събиране на вземания, пенсионен фонд или пък предлагате бързи кредити, то със сигурност сте разбрали едно важно нещо. Правилната, своевременна и ясна комуникация е нещо, за което се борите всеки ден.

Вътрешната комуникация е едно от неща, с които е най-трудно да се справим. Множество разнообразни инструменти за чат, обаждания, изпращане на съобщения, платени и безплатни версии, предоставящи само част от функционалностите, които търсите, създават само хаос и ниска ефективност на колаборация между служителите ви. За да спрете да губите време в това да анализирате къде и как се губи важната за вас и вашия екип информация и комуникация, ние ще ви предложим услугата cMailPro.

Унифицираното комуникационно решение, което ще ви помогне да се справите с предизвикателство на вътрешната комуникация между служителите, отделите и най-вече между клоновете на вашата институция ситуирани в различни градове на страната, а и не само.

Вижте кои от функционалности на cMailPro, ще помогнат на вас и екипа ви да водите ефективна и печеливша комуникация, без загуба на нерви, време и средства!

  1. Кол центърът е движещата сила на вашия бизнес.

Дали ще се свържете с ваш клиент или спешно трябва да се чуете с някой отдалечен екип или отдел, е без значение, защото начина, по който ще го направите e с помощта на телефонната централа. В тази връзка cMailPro ви предлага бърза, напълно автоматизирана и защитена VOIP телефония, която да настроите според вашите нужди и изисквания. Бързо, лесно и без необходимост от допълнителни сложни настройки и тесни специалисти. С нейна помощ гарантирано ще намалите разходите си, а гъвкавостта, пълният контрол над телефонните обаждания, мониторингът и още много други функционалности са само малка част от предимствата ѝ.

  1. Имейл решението на cMailPro e всичко, от което вие и вашите служители имате нужда.

S/MIMEБизнесите обвързани с финанси изискват комуникацията със служителите, клиентите и партньорите им да бъде лесна, много бърза и изключително сигурна! Финансовите институции оперират с изключително чувствителна и конфиденциална информация, която изисква да бъдем внимателни с начина, по който я обработваме и съхраняваме. Гарантираната 100% сигурност на вашата информация е ключово предимство на това имейл решение. Изпращането и получаването на защитени имейли е възможно с помощта на S/MIME сертификата, който гарантира високото ниво на защита и сигурност. Така например, ако се налага да прехвърлите важна информация за ваш клиент между различни служители или клонове (банкови извлечения, персонални данни, кредитни договори и т.н.) с помощта на криптираното съобщение ще сте спокойни, че информацията няма да попадне в трети недоброжелателни лица.

  1. Уеб мейлът е решението за вашите посредници, агенти и мобилни консултанти.

Не е нужно да се обаждате многократно или да ги чакате да се приберат в офиса, за да им предоставите важна информация. Достъпът до всички необходими документи, данни и актуални задачи и проекти е само на клик разстояние, без значение от устройството.

Организирането на вътрешно-комуникационните процеси изисква отделяне на много нерви и ресурс. С допълнителните инструменти, които предоставя услугата cMailPro организирането, планирането и споделянето на вътрешнофирмени събития и информация се превръща в лесна задача.

  1. Вътрешни календари – срокове за подновяване на изтичащи договори, проверка на лихвения процент, промяна на фиксираните лихвени проценти, прозвъняване на конкретни клиенти, напомняне за задължение – всичко това са активности, които изискват добро планиране, яснота в сроковете и своевременното им изпълнение. Ето защо инструмента „Календар“, който е интегриран в cMailPro ще ви помогне да сте ефективни в изпълнението на ежедневните задачи. С лесната и гъвкава конфигурация на „Календар“ можете да:
  • Организирате срещи и да планирате събития;
  • Организирате заетостта на вашите зали за срещи, обучения и конференции;
  • Създавате вътрешни календари на отдела, клона, представителството;
  • Изпращате задачи/покани и да проследявате отговора;
  • Зададете аларма и напомняне за конкретно събитие или среща.

 

  1. Достъпни Контакти – в сферата на финансите е сигурно, че ежедневните контакти с колеги, клиенти и партньори са безкраен процес. Генерирането на голяма база данни с контакти изисква и доброто им управление – имена, имейли, телефонни номера, допълнителна информация съпътстваща контакта и какво ли още не. За голяма част от компаниите това е трудно и времеемко, да не говорими за произтичащата ниска ефективност от тези действия. Ако пък случайно ваш колега поиска да му пратите контактите на „клиента, който. . .“ настъпва апокалипсис. Започва ровене на имейли, проверка на тефтери, записи и какво ли още не. С функцията „Календар“ ще можете лесно и бързо да:
  • Добавяте или премахвате контакти;
  • Управлявате множество списъци с контакти;
  • Задавате различни права на достъп по отдели или служители до специфични списъци с контакти.

Данни, информация, контакти, събития, задачи, срещи – всичко това определя създаването, съхранението и споделянето на важни за вас и вашата дейност файлове.

Съхранение на данни

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Съхранение и споделяне на файлове – предлагаме ви решение, което ще ви даде възможност съвместната работа с вашите колеги да не зависи от настоящото ви местоположение.

Споделете всичко важно с вашите колеги или екип на момента, без значение къде се намирате. Цялата налична конфиденциална информация, с която разполагате, се съхранява в сигурна cloud среда и имате достъп до нея от всякъде, през всяко устройство и мрежа.

 

      1. В динамиката на ежедневните задачи и събития Мобилната синхронизация ще ви помогне останете свързани и в крак с новостите на всички ваши устройства, както и да проследявате всичко важно във всеки един момент. Синхронизирайте всички ваши имейли, контакти, задачи, календари на всичките ви мобилни устройства, независимо от мястото или времето.

 

 

Вземете cMailPro сега!


Подобни публикации

Кои са видовете хостинг?

web-hosting-types-300-262 (1)Всички сайтове, които посещавате, независимо дали Facebook, онлайн магазин, блог или пък имейл доставчика ви, използват хостинг. Хостингът е една от тези сфери, в които човек лесно може да се „изгуби“, ако няма правилната „карта“. За да ви ориентираме в множеството различни услуги, сме ви подготвили полезна статия, която ще ви въведе в спецификите на […]


Прочети повече →

Какво е уеб хостинг?

web-hosting-300-262Всеки ден включваме компютъра и влизаме в множество сайтове – четем новини, проверяваме пощата си, разглеждаме социалните медии, слушаме музика, без да се замисляме какво стои зад тях. Когато решим, че искаме и ние да имаме собствен уеб сайт, се замисляме как се справят другите с тази задача. Първоначално ни се струва трудно, но този […]


Прочети повече →

Какво е Google AdWords и какви са предимствата на онлайн рекламата?

GoogleAds-300-262През последното деситилетие бизнесът засили своето присъствие в Мрежата и вече почти няма българска компания, която да не представя своите продукти и услуги в интернет пространството. Става все по-удобно да се рекламира онлайн и с малко бюджет да достигате хиляди потребители ежедневно. Google AdWords прави задачата още по-лесна и ви позволява да таргетирате правилните хора и да […]


Прочети повече →

Уебинар: „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“

Webinar-GoogleAds-300-262Имаме удоволствието да ви поканим на нашия безплатен уебинар на тема „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“ , където ще разберете повече за един от най-мощните маркетингови инструменти в съвременния технологичен свят. Уебинарът е с практическа насоченост и ще ви помогне да създадете своя първа рекламна кампания в Google, да я управлявате […]


Прочети повече →

Инфографика: WordPress vs. Joomla vs. Drupal

asdВсички обичаме детайлни и информативни инфографики, а тази направена от Skilled.co е точно такава. Сравнението между най-популярните CMS платформи – WordPress, Joomla и Drupal ще ви помогне да изберете най-подходящата платформа за новия ви уебсайт. Критериите за сравнение са характеристики като сигурност, време за инсталация, функционалности, теми и плъгини и нужни умения за използването им.


Прочети повече →