cMailPro – IT комуникационното решение за финансови институции

  by    0   1

В света на парите бързината, надеждността и сигурността на комуникация, както с партньори и клиенти, така и между различните отдели, в една финансова институция е от решаващо значение за успеха и постигането на поставените цели.

Ако вие сте банка, кредитен консултант, финансов посредник, фирма за събиране на вземания, пенсионен фонд или пък предлагате бързи кредити, то със сигурност сте разбрали едно важно нещо. Правилната, своевременна и ясна комуникация е нещо, за което се борите всеки ден.

Вътрешната комуникация е едно от неща, с които е най-трудно да се справим. Множество разнообразни инструменти за чат, обаждания, изпращане на съобщения, платени и безплатни версии, предоставящи само част от функционалностите, които търсите, създават само хаос и ниска ефективност на колаборация между служителите ви. За да спрете да губите време в това да анализирате къде и как се губи важната за вас и вашия екип информация и комуникация, ние ще ви предложим услугата cMailPro.

Унифицираното комуникационно решение, което ще ви помогне да се справите с предизвикателство на вътрешната комуникация между служителите, отделите и най-вече между клоновете на вашата институция ситуирани в различни градове на страната, а и не само.

Вижте кои от функционалности на cMailPro, ще помогнат на вас и екипа ви да водите ефективна и печеливша комуникация, без загуба на нерви, време и средства!

  1. Кол центърът е движещата сила на вашия бизнес.

Дали ще се свържете с ваш клиент или спешно трябва да се чуете с някой отдалечен екип или отдел, е без значение, защото начина, по който ще го направите e с помощта на телефонната централа. В тази връзка cMailPro ви предлага бърза, напълно автоматизирана и защитена VOIP телефония, която да настроите според вашите нужди и изисквания. Бързо, лесно и без необходимост от допълнителни сложни настройки и тесни специалисти. С нейна помощ гарантирано ще намалите разходите си, а гъвкавостта, пълният контрол над телефонните обаждания, мониторингът и още много други функционалности са само малка част от предимствата ѝ.

  1. Имейл решението на cMailPro e всичко, от което вие и вашите служители имате нужда.

S/MIMEБизнесите обвързани с финанси изискват комуникацията със служителите, клиентите и партньорите им да бъде лесна, много бърза и изключително сигурна! Финансовите институции оперират с изключително чувствителна и конфиденциална информация, която изисква да бъдем внимателни с начина, по който я обработваме и съхраняваме. Гарантираната 100% сигурност на вашата информация е ключово предимство на това имейл решение. Изпращането и получаването на защитени имейли е възможно с помощта на S/MIME сертификата, който гарантира високото ниво на защита и сигурност. Така например, ако се налага да прехвърлите важна информация за ваш клиент между различни служители или клонове (банкови извлечения, персонални данни, кредитни договори и т.н.) с помощта на криптираното съобщение ще сте спокойни, че информацията няма да попадне в трети недоброжелателни лица.

  1. Уеб мейлът е решението за вашите посредници, агенти и мобилни консултанти.

Не е нужно да се обаждате многократно или да ги чакате да се приберат в офиса, за да им предоставите важна информация. Достъпът до всички необходими документи, данни и актуални задачи и проекти е само на клик разстояние, без значение от устройството.

Организирането на вътрешно-комуникационните процеси изисква отделяне на много нерви и ресурс. С допълнителните инструменти, които предоставя услугата cMailPro организирането, планирането и споделянето на вътрешнофирмени събития и информация се превръща в лесна задача.

  1. Вътрешни календари – срокове за подновяване на изтичащи договори, проверка на лихвения процент, промяна на фиксираните лихвени проценти, прозвъняване на конкретни клиенти, напомняне за задължение – всичко това са активности, които изискват добро планиране, яснота в сроковете и своевременното им изпълнение. Ето защо инструмента „Календар“, който е интегриран в cMailPro ще ви помогне да сте ефективни в изпълнението на ежедневните задачи. С лесната и гъвкава конфигурация на „Календар“ можете да:
  • Организирате срещи и да планирате събития;
  • Организирате заетостта на вашите зали за срещи, обучения и конференции;
  • Създавате вътрешни календари на отдела, клона, представителството;
  • Изпращате задачи/покани и да проследявате отговора;
  • Зададете аларма и напомняне за конкретно събитие или среща.

 

  1. Достъпни Контакти – в сферата на финансите е сигурно, че ежедневните контакти с колеги, клиенти и партньори са безкраен процес. Генерирането на голяма база данни с контакти изисква и доброто им управление – имена, имейли, телефонни номера, допълнителна информация съпътстваща контакта и какво ли още не. За голяма част от компаниите това е трудно и времеемко, да не говорими за произтичащата ниска ефективност от тези действия. Ако пък случайно ваш колега поиска да му пратите контактите на „клиента, който. . .“ настъпва апокалипсис. Започва ровене на имейли, проверка на тефтери, записи и какво ли още не. С функцията „Календар“ ще можете лесно и бързо да:
  • Добавяте или премахвате контакти;
  • Управлявате множество списъци с контакти;
  • Задавате различни права на достъп по отдели или служители до специфични списъци с контакти.

Данни, информация, контакти, събития, задачи, срещи – всичко това определя създаването, съхранението и споделянето на важни за вас и вашата дейност файлове.

Съхранение на данни

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Съхранение и споделяне на файлове – предлагаме ви решение, което ще ви даде възможност съвместната работа с вашите колеги да не зависи от настоящото ви местоположение.

Споделете всичко важно с вашите колеги или екип на момента, без значение къде се намирате. Цялата налична конфиденциална информация, с която разполагате, се съхранява в сигурна cloud среда и имате достъп до нея от всякъде, през всяко устройство и мрежа.

 

      1. В динамиката на ежедневните задачи и събития Мобилната синхронизация ще ви помогне останете свързани и в крак с новостите на всички ваши устройства, както и да проследявате всичко важно във всеки един момент. Синхронизирайте всички ваши имейли, контакти, задачи, календари на всичките ви мобилни устройства, независимо от мястото или времето.

 

 

Вземете cMailPro сега!


Подобни публикации

Какво е уеб сайт?

web-site-300-262В днешния мобилен и технологичен свят бизнесът има силно присъствие в Интернет. Ако вие имате компания, но нямате уеб сайт, то на практика бизнесът ви се дефинира като изцяло “офлайн” и ограничавате достъпа на клиентите си до вашите продукти и услуги. Но защо да се възползвате от това да сте в Мрежата и какви са възможностите, […]


Прочети повече →

Съвети за подобряването скоростта на сайта ви

web-site-speed-300-262Преди SEO oптимизацията на сайта ви има едно важно нещо, за което е нужно да се погрижите. То е не по-малко наложащо и е от основно значение за Google ранкинга на уебсайта. Добре структурираният сайт със скоростно зареждане е от основно значение за качествения user experience. Една от първите оптимизации, които трябва да направите за […]


Прочети повече →

Подобряване производителността на сайта ви с ActiveCache – статистика и тестове

ActiveCache-300-262Статистиката ни показва, че вече голяма част от нашите клиенти са активирали ActiveCache – инструмента, който предостави бързина на сайта ви и помогна за ефективното използване на хостинг ресурсите. Производителността на тези уебсайтове се повиши благодарение на кеширащите системи, който се активират с помощта на ActiveCache – Redis и Memcached. В тази статия ще ви […]


Прочети повече →

Как ефективно да планирате новия си уебсайт?

web-site-planning-300-262Както е с всички важни проекти, навременното планиране и ясните цели за уебсайта ви са задължителна част от бъдещия му успех. Ясната посока, която сте определили, няма да ви гарантира успех, но ще увеличи шанса да си спестите неспазени срокове, надхвърлени бюджети и съдържание, попаднало не на мястото си. Пътят, по който ще върви новият […]


Прочети повече →

Уебинар: „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“ – Въпроси и отговори

Webinar-GoogleAds-300-262След успешния уебинар „Как да изградим успешна AdWords кампания?“ останаха много въпроси, на които обещахме да ви дадем отговор. Валя Йорданова от дигитална агенция PPC.bg, която бе лектор на събитието и която спедели своя опит и познания с всички участници, ви е подготвила един полезен материал, в който ще откриете още ценна информация за платформата […]


Прочети повече →