Необходимо ли е да стартирате бизнес блог?

  by    0   0

Питате ли сте се какво липсва на вашия сайт? Какви биха били ползите за бизнеса ви от стартирането на блог? Начина, по който един бизнес блог може да въздейства на потребителите ви, може да надмине вашите очаквания. Това е една маркетингова тактика, която си заслужава да добавите към дигиталната си стратегия и която ще ви помогне да достигнете до вашите потребители и да им дадете ценната информация, която те търсят.

За да обобщим в самото начало, основните ползи от това да поддържаме блог са две. Първата е, че това наистина страхотно помага за SEO-то на вашия сайт. Второ – чрез блога си вие демонстрирате вашите познания и страстно увлечение по определена тема и помага да се покажете като експерт в тази област.

Няколко съвета: Ако желаете читателската ви аудитория да се разраства, пишете по теми, които наистина биха заинтригували феновете ви и са релевантни с вашия бизнес. Необходимо е да се грижите добре за своя блог и да сте постоянни, за да може фен-базата ви да расте и да очаква с нетърпение следващата ви статия. Публикуването на блог постове трябва да е предварително планирано като за това е най-добре да си изготвите график с теми за статии, които сте подбрали.

Нека разгледаме и 3 ползи, които ще създадете за уебсайта ви, а и за бизнеса ви като цяло:

  1. Блогът носи трафик към уебсайта – Най вероятно нямате толкова много отделни страници в уебсайта си, но когато фирменият ви блог е свързан с него, при всяка една нова публикация се създава нова страница и още една допълнителна възможност да бъдете открити чрез търсещите машини. С помощта на блогването също така увеличавате и аудиторията, която ви намира през социални мрежи. Това е заради възможността за споделяне от ваши фенове и по този начин увеличаване на аудиторията.
  2. Блогът ще ви отличи като специалист в сферата, в която пишете – Създавайки полезно съдържание, което е от полза на посетителите на блога, може да ви превърне в дестинация номер 1 за читателите ви, когато имат проблем или въпрос в областта. Връщайки се на вашия блог многократно, вие създавате една лоялна фен база, заинтересована от марката ви. Когато един потребител намери отговор на своя въпрос във вашия блог, в бъдеще той може да се окаже потенциален клиент, защото вече веднъж му е била оказана помощ от ваша страна и шансът да се довери отново на вашия екип е голям.
  3. И може би най-голямата полза от поддържането на блог – дългосрочните ползи. Първите дни на новата ви публикация, съпътствани с разпространението и в социалните мрежи ви се струват най-успешни, но далеч не са най-ползотворни за бизнеса ви. С минаване на времето блог статията ви продължава да се класира в търсачките и да трупа трафик и нови потенциални клиенти. Така че във време, в което пишете новата си статия и сте забравили за някоя написана преди 6 месеца, вие продължавате да печелите от нея.

Подхождайки сериозно към бизнес блога ви, носи ползи, към които се стреми всяка една дигитална маркетингова кампания. Копирайтърските възможности не се отдават на всеки, но с малко тренинг ще можете да създавате текстове, които са увлекателни и полезни за вашите потребители. Инвестицията си заслужава!


Подобни публикации

Какво е уеб сайт?

web-site-300-262В днешния мобилен и технологичен свят бизнесът има силно присъствие в Интернет. Ако вие имате компания, но нямате уеб сайт, то на практика бизнесът ви се дефинира като изцяло “офлайн” и ограничавате достъпа на клиентите си до вашите продукти и услуги. Но защо да се възползвате от това да сте в Мрежата и какви са възможностите, […]


Прочети повече →

Съвети за подобряването скоростта на сайта ви

web-site-speed-300-262Преди SEO oптимизацията на сайта ви има едно важно нещо, за което е нужно да се погрижите. То е не по-малко наложащо и е от основно значение за Google ранкинга на уебсайта. Добре структурираният сайт със скоростно зареждане е от основно значение за качествения user experience. Една от първите оптимизации, които трябва да направите за […]


Прочети повече →

Подобряване производителността на сайта ви с ActiveCache – статистика и тестове

ActiveCache-300-262Статистиката ни показва, че вече голяма част от нашите клиенти са активирали ActiveCache – инструмента, който предостави бързина на сайта ви и помогна за ефективното използване на хостинг ресурсите. Производителността на тези уебсайтове се повиши благодарение на кеширащите системи, който се активират с помощта на ActiveCache – Redis и Memcached. В тази статия ще ви […]


Прочети повече →

Как ефективно да планирате новия си уебсайт?

web-site-planning-300-262Както е с всички важни проекти, навременното планиране и ясните цели за уебсайта ви са задължителна част от бъдещия му успех. Ясната посока, която сте определили, няма да ви гарантира успех, но ще увеличи шанса да си спестите неспазени срокове, надхвърлени бюджети и съдържание, попаднало не на мястото си. Пътят, по който ще върви новият […]


Прочети повече →

Уебинар: „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“ – Въпроси и отговори

Webinar-GoogleAds-300-262След успешния уебинар „Как да изградим успешна AdWords кампания?“ останаха много въпроси, на които обещахме да ви дадем отговор. Валя Йорданова от дигитална агенция PPC.bg, която бе лектор на събитието и която спедели своя опит и познания с всички участници, ви е подготвила един полезен материал, в който ще откриете още ценна информация за платформата […]


Прочети повече →