Необходимо ли е да стартирате бизнес блог?

  by    0   0

Питате ли сте се какво липсва на вашия сайт? Какви биха били ползите за бизнеса ви от стартирането на блог? Начина, по който един бизнес блог може да въздейства на потребителите ви, може да надмине вашите очаквания. Това е една маркетингова тактика, която си заслужава да добавите към дигиталната си стратегия и която ще ви помогне да достигнете до вашите потребители и да им дадете ценната информация, която те търсят.

За да обобщим в самото начало, основните ползи от това да поддържаме блог са две. Първата е, че това наистина страхотно помага за SEO-то на вашия сайт. Второ – чрез блога си вие демонстрирате вашите познания и страстно увлечение по определена тема и помага да се покажете като експерт в тази област.

Няколко съвета: Ако желаете читателската ви аудитория да се разраства, пишете по теми, които наистина биха заинтригували феновете ви и са релевантни с вашия бизнес. Необходимо е да се грижите добре за своя блог и да сте постоянни, за да може фен-базата ви да расте и да очаква с нетърпение следващата ви статия. Публикуването на блог постове трябва да е предварително планирано като за това е най-добре да си изготвите график с теми за статии, които сте подбрали.

Нека разгледаме и 3 ползи, които ще създадете за уебсайта ви, а и за бизнеса ви като цяло:

  1. Блогът носи трафик към уебсайта – Най вероятно нямате толкова много отделни страници в уебсайта си, но когато фирменият ви блог е свързан с него, при всяка една нова публикация се създава нова страница и още една допълнителна възможност да бъдете открити чрез търсещите машини. С помощта на блогването също така увеличавате и аудиторията, която ви намира през социални мрежи. Това е заради възможността за споделяне от ваши фенове и по този начин увеличаване на аудиторията.
  2. Блогът ще ви отличи като специалист в сферата, в която пишете – Създавайки полезно съдържание, което е от полза на посетителите на блога, може да ви превърне в дестинация номер 1 за читателите ви, когато имат проблем или въпрос в областта. Връщайки се на вашия блог многократно, вие създавате една лоялна фен база, заинтересована от марката ви. Когато един потребител намери отговор на своя въпрос във вашия блог, в бъдеще той може да се окаже потенциален клиент, защото вече веднъж му е била оказана помощ от ваша страна и шансът да се довери отново на вашия екип е голям.
  3. И може би най-голямата полза от поддържането на блог – дългосрочните ползи. Първите дни на новата ви публикация, съпътствани с разпространението и в социалните мрежи ви се струват най-успешни, но далеч не са най-ползотворни за бизнеса ви. С минаване на времето блог статията ви продължава да се класира в търсачките и да трупа трафик и нови потенциални клиенти. Така че във време, в което пишете новата си статия и сте забравили за някоя написана преди 6 месеца, вие продължавате да печелите от нея.

Подхождайки сериозно към бизнес блога ви, носи ползи, към които се стреми всяка една дигитална маркетингова кампания. Копирайтърските възможности не се отдават на всеки, но с малко тренинг ще можете да създавате текстове, които са увлекателни и полезни за вашите потребители. Инвестицията си заслужава!


Подобни публикации

Кои са видовете хостинг?

web-hosting-types-300-262 (1)Всички сайтове, които посещавате, независимо дали Facebook, онлайн магазин, блог или пък имейл доставчика ви, използват хостинг. Хостингът е една от тези сфери, в които човек лесно може да се „изгуби“, ако няма правилната „карта“. За да ви ориентираме в множеството различни услуги, сме ви подготвили полезна статия, която ще ви въведе в спецификите на […]


Прочети повече →

Какво е уеб хостинг?

web-hosting-300-262Всеки ден включваме компютъра и влизаме в множество сайтове – четем новини, проверяваме пощата си, разглеждаме социалните медии, слушаме музика, без да се замисляме какво стои зад тях. Когато решим, че искаме и ние да имаме собствен уеб сайт, се замисляме как се справят другите с тази задача. Първоначално ни се струва трудно, но този […]


Прочети повече →

Какво е Google AdWords и какви са предимствата на онлайн рекламата?

GoogleAds-300-262През последното деситилетие бизнесът засили своето присъствие в Мрежата и вече почти няма българска компания, която да не представя своите продукти и услуги в интернет пространството. Става все по-удобно да се рекламира онлайн и с малко бюджет да достигате хиляди потребители ежедневно. Google AdWords прави задачата още по-лесна и ви позволява да таргетирате правилните хора и да […]


Прочети повече →

Уебинар: „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“

Webinar-GoogleAds-300-262Имаме удоволствието да ви поканим на нашия безплатен уебинар на тема „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“ , където ще разберете повече за един от най-мощните маркетингови инструменти в съвременния технологичен свят. Уебинарът е с практическа насоченост и ще ви помогне да създадете своя първа рекламна кампания в Google, да я управлявате […]


Прочети повече →

Инфографика: WordPress vs. Joomla vs. Drupal

asdВсички обичаме детайлни и информативни инфографики, а тази направена от Skilled.co е точно такава. Сравнението между най-популярните CMS платформи – WordPress, Joomla и Drupal ще ви помогне да изберете най-подходящата платформа за новия ви уебсайт. Критериите за сравнение са характеристики като сигурност, време за инсталация, функционалности, теми и плъгини и нужни умения за използването им.


Прочети повече →