cMailPro Premium и Basic акаунти – как да изберете план?

  by    0   0

Взимането на решение относно комуникационните нужди на вашата компания е един от факторите, който до голяма степен ще определи вашата ефективност. Това решение обикновено се влияе от големината на фирмата, връзката на служителите помежду им и с клиенти, компетентност на служителите в работата със специализирана имейл услуга и функционалностите, от които ще се нуждаят. В трите плана, които се предлагат от cMailPro има различен брой Basic и Premium акаунти и според възможностите, които дават те, вие ще определите какъв план да изберете – Startup, Pro или Corporate.

Като за начало нека обясним разликите между Basic и Premium акаунтите.

Basic акаунтите са подходящи за частта от служителите на компанията ви, които използват и изпращат само стандартни имейли през едно устройство или уебмейл и нямат нужда от премиум функционалности, както и да прикачат големи по размер файлове. Те включват имейл кутии (поддържащи POP3, SMTP, IMAP), удобен уебмейл, всички стандартни и очаквани от вас имейл функционалности – автоматични отговори, имейл пренасочвания, мейлинг списъци и архиви, бекъпи. За вашата сигурност и спокойствие са подсигурени премиум SPAM и антивирус защити, както и пълна резервираност на оборудването, поддържащо услугата. В допълнение можете да използвате личен календар и интуитивно управление на акаунти.

Premium акаунтите са насочени към собствениците на бизнеси, мениджъри, хора, чиято работа е свързана с интензивна комуникация, хора, които често пътуват и имат нужда от бързина и гъвкавост на комуникацията. Те включват всички премиум функционалности на cMailPro, които ще улеснят и облекчат ежедневната ви работа – възможности за колаборация и телефония, споделени файлове и календари, чат и др. Премиум акаунтите дават възможност за ефективна бизнес комуникация, синхронизация на няколко устройства, максимално високо ниво на сигурност и защита.

Разликата от към акаунти в плановете е, че с всеки по-висок план получавате повече Premium акаунти. При Startup те са 5, при Pro – 12, а при Corporate – 30. И при трите плана Basic акаунтите са 200 на брой. За да оптимизирате избора си по правилен начин трябва да разгледаме факторите, които са определящи във взимането на вашето решение.

  • Големина на фирмата: ако сте навлизаща в бизнес средите фирма и имате екип от 4-5 човека, то изборът за вас е Startup план, с който всички отговорни за проекта ще могат да използват Premium акаунт и да използват Unified Communications опциите, с които по-лесно ще изпълняват тежките задачи свързани с натоварената комуникацията при започване на бизнес. За малки и средни по размер организации с честа употреба на имейл е подходящ Pro пакета, с който имате на разположение 12 Premium акаунта, които можете да дадете на мениджърите на отдели, на които им са нужни повече функции. Corporate е подходящ за големи предприятия с повече от един клон и голям брой персонал. С 30-те Premium акаунта мениджърите на отделните клонове ще могат лесно да разменят имейли, споделят календарите си, да телефонират и да изпращат покани за срещи и събития.
  • Нуждите на отделите при връзка с клиентите също е важен фактор. В зависимост с кого комуникират служителите могат да се свързват с клиенти чрез имейли или телефония. Чрез телефонията служителите, които комуникират с клиенти често, могат да свържат своите конфигурирани телефони с инфраструктурата на интернет и да отговарят на обаждания, всичко това e възможно, защото PBX системата е хостната в клауда. Използвайки ги тези услуги спестявате на отдела време и ресурси. Телефонията е достъпна единствено при Premium акаунти.
  • Обръщаме внимание и на функцията за синхронизацията. За пътуващата част от вашия екип е добра идея да се отдели Premium акаунт, за да могат с помощта на ID-то си да се свързват бързо към имейлите си, чата и календара. Името на протокола за синхронизация е ActiveSync – той извършва този процес за вас.
  • Работата със специализирана имейл услуга е улеснена с user-friendly интерфейса. cMailPro е интегриран в cPanel и това прави дизайна разпознаваем за повечето потребители. Служителите с Basic акаунти нямат да имат проблем с използването на стандартните имейл функционалности, а Premium акаунтите са организирани с лесен достъп до всички функционалности.

Когато избирате план, вземете под внимание тези фактори и обмислете на колко човека от екипа ви ще са нужни Premium акаунти. Заявете cMailPro и се възползвайте от множеството функционалности, с които високотехнологичното софтуерно решение ще улесни и ще подобри всекидневната ви работа!

Тествайте тук:

cMailPro DEMO


Подобни публикации

Какво е уеб сайт?

web-site-300-262В днешния мобилен и технологичен свят бизнесът има силно присъствие в Интернет. Ако вие имате компания, но нямате уеб сайт, то на практика бизнесът ви се дефинира като изцяло “офлайн” и ограничавате достъпа на клиентите си до вашите продукти и услуги. Но защо да се възползвате от това да сте в Мрежата и какви са възможностите, […]


Прочети повече →

Съвети за подобряването скоростта на сайта ви

web-site-speed-300-262Преди SEO oптимизацията на сайта ви има едно важно нещо, за което е нужно да се погрижите. То е не по-малко наложащо и е от основно значение за Google ранкинга на уебсайта. Добре структурираният сайт със скоростно зареждане е от основно значение за качествения user experience. Една от първите оптимизации, които трябва да направите за […]


Прочети повече →

Подобряване производителността на сайта ви с ActiveCache – статистика и тестове

ActiveCache-300-262Статистиката ни показва, че вече голяма част от нашите клиенти са активирали ActiveCache – инструмента, който предостави бързина на сайта ви и помогна за ефективното използване на хостинг ресурсите. Производителността на тези уебсайтове се повиши благодарение на кеширащите системи, който се активират с помощта на ActiveCache – Redis и Memcached. В тази статия ще ви […]


Прочети повече →

Как ефективно да планирате новия си уебсайт?

web-site-planning-300-262Както е с всички важни проекти, навременното планиране и ясните цели за уебсайта ви са задължителна част от бъдещия му успех. Ясната посока, която сте определили, няма да ви гарантира успех, но ще увеличи шанса да си спестите неспазени срокове, надхвърлени бюджети и съдържание, попаднало не на мястото си. Пътят, по който ще върви новият […]


Прочети повече →

Уебинар: „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“ – Въпроси и отговори

Webinar-GoogleAds-300-262След успешния уебинар „Как да изградим успешна AdWords кампания?“ останаха много въпроси, на които обещахме да ви дадем отговор. Валя Йорданова от дигитална агенция PPC.bg, която бе лектор на събитието и която спедели своя опит и познания с всички участници, ви е подготвила един полезен материал, в който ще откриете още ценна информация за платформата […]


Прочети повече →