Какви са последните тенденции в бизнес комуникациитe

  by    0   0

Начините на комуникация се развиват. От писма в бутилка и пощенски гълъби, човечеството стигна до имейли и чат. Подобряването на комуникационните канали е естествена част от технологичното развитие и иновативните решения на комуникационните проблеми не трябва да бъдат оставяни незабелязани. Интернет позволява на информацията да преминава за секунди от един потребител на друг. Компании от всякакъв размер се нуждаят от своето комуникационно решение, което да направи общуването между колеги в самото предприятие, а и с бизнес партньори по-лесно и бързо. Ефективната комуникация е от основно значение за успеха и растежа на всеки бизнес.

За да проследим последните тенденции в онлайн IBM-POETкомуникациите, е нужно да се върнем назад в историята, когато големи технологични компании като IBM е трябвало да използват външни, локални телефонни компании, през които да минават всички обаждания преди да стигнат офисите на IBM.

Първата система, която може да бъде свързана с понятието „онлайн комуникационно решение”,  се нарича POET и е разработена именно от IBM. Тя позволява на всички работещи в компанията да използват лесно гласова поща, факс и пейджинг от едно и също място.

Все по-нарастващите нужди за бизнесите, водят до иновации в комуникационните канали, а IBM задава темпото за развиването на един софтуер, от който се нуждае всяка една съвременна компания.

Пример за една от най-бързо наложилите се комуникационни тенденции е интернет телефонията (VoIP – Voice over Internet Protocol). Технологията позволява на организациите да намалят своите разходи за обаждания дори и на голямо разстояние с помощта на Интернет. Използващите телефония също така подобряват своята мобилност и бързина при гласова комуникация.

С аналогово-цифровото преобразуване, подобренията и добавянето на допълнителни функции към този вид решения те стават все по-полезни. Сега те носят името Unified Communications Solutions (UCAAS), а ключовата дума unified стои зад това, че обединява всички комуникационни нужди и може да се използва за всякакви видове бизнес. Това означава комуникациите да бъдат интегрирани, в полза на бизнес процесите.

Бизнес процесите биват два вида: в реално време (чат, телефония/VoIP, видео конференции) и статични комуникации (гласова поща, имейл, факс). Unified Communications решенията събират тези продукти в един софтуер, който е лесен за ползване от служителите в компанията и позволява бързо навигиране между отделните начини на комуникация.

Те допълнително носят и полезни функции като например:

  • бизнес имейлите, които носят домейна на компанията – те помагат за брандовата идентичност и лесната идентификация при свързване с бизнес партньори;
  • автоматизацията на съобщенията – избягва се досадното писане на едни и същи имейли и не е проблем изпращането на съобщения извън работното време;
  • вградена телефония и възможност за създаване на телефонна централа, която да обслужва всички телефонни нужди на компанията;
  • видео разговорите вградени в услугата го правят по функционален от всякога.

В световен мащаб голяма част от бизнесите използват такива специализирани софтуери, които са изместили по-потребителски насочените. Обединените комуникационни решения се превръщат в  средства, които са от основно значение за процесите на работа в някои отдели. Техните ежедневни задължения могат да бъдат обвързани изцяло с продукта, като за пример можем да дадем всички отдели, които ежедневно трябва да осъществяват пряка връзка с клиенти и партньори – продажби, техническа поддръжка, офис и т.н.

От финансова гледна точка компаниите имат възможността да използват едни ресурси за всички свои комуникационни нужди, тъй като инвестират в един единствен продукт. Това ще се отрази благоприятно на бюджета на фирмата и ще спести пари, които могат да бъдат вложени в друга технологична иновация, която да подобри работния процес. По-голямата сигурност, която носи софтуера, се дължи на специализираните решения използвани при разработката, като сертификати за сигурност и криптирането на данни. Единните комуникационни продукти решават проблема със защитата на информация, която е от особена важност за фирми от всякакъв вид и големина.

Според наскоро излезлия доклад „Global Unified Communication And Collaboration Market 2016-2020“, пазарът на Unified Communications Solutions продукти ще се разрасне с 12,3 % в периода до 2020. Причината за това е, че все повече компании ще разчитат на софтуери, които да комбинират както ежедневната комуникация между служители в предприятието, така и бизнес комуникацията с партньори от цял свят. Друга причина е желанието на предприятията да намалят своите разходи за комуникация.

В днешния конкурентен пазар, ефективността на работа и спестяването на време от ежедневни комуникации, могат да ви отличат от конкурентите. Обединените комуникационни решения отговарят на нуждите на клиентите и са съвременния начин за водене на бизнес комуникация в днешно време. Един такъв софтуер е cMailPro – услуга, която комбинира ефективни методи на комуникация със сигурност, бързина и удобство.  Освен всичко останало cMailPro предлага пълна синхронизация на всичките ви устройства за максимално удобство на използване и по-голяма защита на комуникация и файлове посредством криптиране на всички данни, които преминават през услугата. Ако все още не сте избрали своето обединено комуникационно решение, cMailPro ще отговори на всички ваши бизнес комуникационни нужди.


Подобни публикации

Какво е уеб сайт?

web-site-300-262В днешния мобилен и технологичен свят бизнесът има силно присъствие в Интернет. Ако вие имате компания, но нямате уеб сайт, то на практика бизнесът ви се дефинира като изцяло “офлайн” и ограничавате достъпа на клиентите си до вашите продукти и услуги. Но защо да се възползвате от това да сте в Мрежата и какви са възможностите, […]


Прочети повече →

Съвети за подобряването скоростта на сайта ви

web-site-speed-300-262Преди SEO oптимизацията на сайта ви има едно важно нещо, за което е нужно да се погрижите. То е не по-малко наложащо и е от основно значение за Google ранкинга на уебсайта. Добре структурираният сайт със скоростно зареждане е от основно значение за качествения user experience. Една от първите оптимизации, които трябва да направите за […]


Прочети повече →

Подобряване производителността на сайта ви с ActiveCache – статистика и тестове

ActiveCache-300-262Статистиката ни показва, че вече голяма част от нашите клиенти са активирали ActiveCache – инструмента, който предостави бързина на сайта ви и помогна за ефективното използване на хостинг ресурсите. Производителността на тези уебсайтове се повиши благодарение на кеширащите системи, който се активират с помощта на ActiveCache – Redis и Memcached. В тази статия ще ви […]


Прочети повече →

Как ефективно да планирате новия си уебсайт?

web-site-planning-300-262Както е с всички важни проекти, навременното планиране и ясните цели за уебсайта ви са задължителна част от бъдещия му успех. Ясната посока, която сте определили, няма да ви гарантира успех, но ще увеличи шанса да си спестите неспазени срокове, надхвърлени бюджети и съдържание, попаднало не на мястото си. Пътят, по който ще върви новият […]


Прочети повече →

Уебинар: „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“ – Въпроси и отговори

Webinar-GoogleAds-300-262След успешния уебинар „Как да изградим успешна AdWords кампания?“ останаха много въпроси, на които обещахме да ви дадем отговор. Валя Йорданова от дигитална агенция PPC.bg, която бе лектор на събитието и която спедели своя опит и познания с всички участници, ви е подготвила един полезен материал, в който ще откриете още ценна информация за платформата […]


Прочети повече →