Как да създадем успешен рекламен текст за Google AdWords

  by    0   0

Интернет рекламата чрез Google AdWords с всеки изминал ден се превръща във все по-ефективен маркетингов инструмент за популяризиране на бизнес дейността на много компании. Google платформата ви помага да увеличите трафика към своя сайт чрез платена реклама в Google търсачката. И ако трябва да бъдем честни, да имаш Google реклама и не само маркетингов инструмент за популяризация на дейността, а задължение на всеки бизнес, който иска да победи конкурентите. Как да създадете ефективен текст за вашата реклама чрез Google AdWords и какви са основните правила, може да прочетете в тази статия. 

В зависимост от типа кампания, който създавате, се предлагат за използване различни типове рекламни формати и разширения на рекламите. След като сте подбрали подходящите ключови думи, които да отговарят на вашата целева група, е време да създадете рекламния текст. Имайте предвид, че всички реклами преминават през процес на одобрение, тъй като Google иска те да бъдат полезни, разнообразни, подходящи и безопасни за потребителите, когато ги показва в рекламната си мрежа. Вашият рекламен текст, ключови думи и уебсайт се преглеждат съгласно правилата за рекламиране. Това означава, че не всяка реклама ще бъде пусната във вида, на който на вас ви се иска.

Ето и някои от основните насоки при писане на рекламен текст:

Примерна реклама

Максимален брой знаци

Заглавие Ръчно изработени бижута

25 знака

Първи описателен ред

Лятна разпродажба

35 знака

Втори описателен ред

Поръчай сега и спести 15%

35 знака

  • Бъдете релевантни: Уверете се, че рекламния Ви текст е тясно свързан с продукта или услугата, която предлагате и използвайте някои от ключовите думи, които вече сте определили на Landing страницата, към която насочвате клиентите си.
  • Бъдете уникални: Разберете какво ви отличава от конкуренцията. Бъдете креативни и се стремете да уловите интереса на клиента като се съсредоточите върху информацията, която има значение за него.

ПримерУникални ръчно изработени бижута

  • Включете призив за действие: Включете подканваща фраза (call to action) като „купете“, „обадете се днес“ или „поръчайте“, за да насочите следващите стъпки на своите потенциални купувачи. Спечелете клиентите като им предложите специални промоции и отстъпки.

ПримерКупете сега с 15% отстъпка

Създайте три до четири реклами за всяка рекламна група, като изпробвате различни послания, за да видите кое е най-ефективно. Другите рекламни формати, които можете да използвате, за да популяризирате продуктите или услугите си, включват видео реклами, графични реклами, реклами в приложения или в цифрово съдържание и др. Експериментирайте и преценете кое е най- удачната форма за вашия бизнес.


Подобни публикации

cMailPro завладява нови международни пазари!

cMailPro-Mauritius-SriLanka-300-262След успешното внедряване на cMailPro и изграждане на мощен динамичен клъстер в най-големия телеком в Судан – Судател, професионалната бизнес имейл услуга отново затвърди своите позиции на международната IT сцена с два нови проекта. Това е поредната стъпка от световната експанзия на уникалния по рода си български IT продукт и свидетелства за развитие на телокомуникационните компании […]


Прочети повече →

Нови „джаджи“ в WordPress 4.8

wordpress-logo-stacked-rgbПоследният ъпдейт на любимата CMS платформа WordPress зарадва феновете си с промени, които обещават да направят презентирането на бранда ви по-лесно. Главният бонус, който идва с новия ъпдейт са джаджите (widgets) за изображение, видео, аудио и текст – това е една дългоочаквана екстра за подобряването на страничната лента. Повече за този и останалите ъпдейти във […]


Прочети повече →

ICN.Bg с втори дата център в България!

montana-telepoint-300-262-02  Ние знаем колко важно е за вас онлайн присъствието и непрекъсваемостта на вашите услуги онлайн. Искаме да ви представим нашия втори дата център от клас Tier 3 в град Монтана. В него можете да разположите своите онлайн проекти, да запазите отдалечено бекъп копие на платформите си или да бъде изградено за вас персонализирано Disaster […]


Прочети повече →

Участвай в онлайн конкурса на EURid за .eu и .ею домейни!

eurid-blog-2017Ако си притежател на .eu или .ею домейн, не пропускай да вземеш участие със сайта си в престижния онлайн конкурс организиран от EURid – официалния регистър на европейските домейни. Четвъртото издание на успешното онлайн състезание ще приеме сайтове от всякакъв мащаб и сфера на дейност. Участниците от непрекъснато разрастваща се европейска онлайн общност ще се […]


Прочети повече →

Уебинар: „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“ – Въпроси и отговори

Webinar-GoogleAds-300-262След успешния уебинар „Как да изградим успешна AdWords кампания?“ останаха много въпроси, на които обещахме да ви дадем отговор. Валя Йорданова от дигитална агенция PPC.bg, която бе лектор на събитието и която спедели своя опит и познания с всички участници, ви е подготвила един полезен материал, в който ще откриете още ценна информация за платформата […]


Прочети повече →