Как да създадем успешен рекламен текст за Google AdWords

  by    0   0

Интернет рекламата чрез Google AdWords с всеки изминал ден се превръща във все по-ефективен маркетингов инструмент за популяризиране на бизнес дейността на много компании. Google платформата ви помага да увеличите трафика към своя сайт чрез платена реклама в Google търсачката. И ако трябва да бъдем честни, да имаш Google реклама и не само маркетингов инструмент за популяризация на дейността, а задължение на всеки бизнес, който иска да победи конкурентите. Как да създадете ефективен текст за вашата реклама чрез Google AdWords и какви са основните правила, може да прочетете в тази статия. 

В зависимост от типа кампания, който създавате, се предлагат за използване различни типове рекламни формати и разширения на рекламите. След като сте подбрали подходящите ключови думи, които да отговарят на вашата целева група, е време да създадете рекламния текст. Имайте предвид, че всички реклами преминават през процес на одобрение, тъй като Google иска те да бъдат полезни, разнообразни, подходящи и безопасни за потребителите, когато ги показва в рекламната си мрежа. Вашият рекламен текст, ключови думи и уебсайт се преглеждат съгласно правилата за рекламиране. Това означава, че не всяка реклама ще бъде пусната във вида, на който на вас ви се иска.

Ето и някои от основните насоки при писане на рекламен текст:

Примерна реклама

Максимален брой знаци

Заглавие Ръчно изработени бижута

25 знака

Първи описателен ред

Лятна разпродажба

35 знака

Втори описателен ред

Поръчай сега и спести 15%

35 знака

  • Бъдете релевантни: Уверете се, че рекламния Ви текст е тясно свързан с продукта или услугата, която предлагате и използвайте някои от ключовите думи, които вече сте определили на Landing страницата, към която насочвате клиентите си.
  • Бъдете уникални: Разберете какво ви отличава от конкуренцията. Бъдете креативни и се стремете да уловите интереса на клиента като се съсредоточите върху информацията, която има значение за него.

ПримерУникални ръчно изработени бижута

  • Включете призив за действие: Включете подканваща фраза (call to action) като „купете“, „обадете се днес“ или „поръчайте“, за да насочите следващите стъпки на своите потенциални купувачи. Спечелете клиентите като им предложите специални промоции и отстъпки.

ПримерКупете сега с 15% отстъпка

Създайте три до четири реклами за всяка рекламна група, като изпробвате различни послания, за да видите кое е най-ефективно. Другите рекламни формати, които можете да използвате, за да популяризирате продуктите или услугите си, включват видео реклами, графични реклами, реклами в приложения или в цифрово съдържание и др. Експериментирайте и преценете кое е най- удачната форма за вашия бизнес.


Подобни публикации

Уебинар: „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“ – Въпроси и отговори

Webinar-GoogleAds-300-262След успешния уебинар „Как да изградим успешна AdWords кампания?“ останаха много въпроси, на които обещахме да ви дадем отговор. Валя Йорданова от дигитална агенция PPC.bg, която бе лектор на събитието и която спедели своя опит и познания с всички участници, ви е подготвила един полезен материал, в който ще откриете още ценна информация за платформата […]


Прочети повече →

Видео инфографика: NVMe vs SSD vs HDD

NVMe-SSD-HDD-1280-720Може би вече сте чули за новата Faster than SSD shared hosting от ICN.Bg технология – NVMe. Но как се сравнява един SSD диск оборудван с NVMe технологията срещу SATA SSD и стандартните хард дискове (HDD). Революционния комуникационен протокол, който позволява директна комуникация с процесора ни дава възможност да предоставим по-голяма бързина спрямо SATA SSD […]


Прочети повече →

Уебинар: „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“

Webinar-GoogleAds-300-262Имаме удоволствието да ви поканим на нашия безплатен уебинар на тема „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“ , където ще разберете повече за един от най-мощните маркетингови инструменти в съвременния технологичен свят. Уебинарът е с практическа насоченост и ще ви помогне да създадете своя първа рекламна кампания в Google, да я управлявате […]


Прочети повече →

Студенти и ученици ще се състезават в конкурс за есе на икономическа тема

Essay_cut-300х262Четвърти национален конкурс за студентско и ученическо есе се организира от клуб „Финанси“ на Икономически университет – Варна. Вече 4-та година млади таланти обучаващи се в сферата на икономиката и финансите, запрятат ръкави и се конкурират за най-добро и креативно есе, а от хостинг компания ICN.Bg отново ще подкрепим състезанието.


Прочети повече →

Faster than SSD shared hosting от ICN.Bg с новата технология NVMe

NVMe-300-262SSD дисковете определят бъдещето на всички онлайн услуги и в най-скоро време ще изместят класическите магнитни дискове, които не предлагат толкова голяма бързина на пренос на данните. Без значение дали става въпрос за малък персонален сайт, приложение за онлайн банкиране или голяма платформа за онлайн пазаруване, всеки хостинг потребител иска неговият онлайн проект да достига […]


Прочети повече →