ICN.Bg с втори Support Center

  by    0   0

ICN.Bg с гордост може да се похвали с отварянето на втори support център, който от началото на 2015г. поема част от нарастващия обем запитвания към отдел Техническа поддръжка. В последните две години, най-голямата хостинг компания в България бележи ръст от 26% в своята клиентска база. Нарастващият обем клиенти, респективно оказа своето влияние и в броя запитвания и въпроси, които екипът ни получава ежедневно по имейл и телефон. Наша цел винаги е била да предоставим максимално високо ниво на обслужване на клиентите ни и да отговорим на техните запитвания в изключително кратък срок. Всичко това съвсем естествено доведе и до разширяване на екип Tехническа поддръжка. ICN.Bg отвори втори support center в началото на 2015г. в гр. Монтана!

julian-readyУмишлено се спряхме именно на Монтана като локация на нашия втори support center. Какво провокира избора ни, можете да научите в следващите редове от интервюто на Юлиян Бориславов, управител и съосновател на ICN.Bg!

 

Как се спряхте именно на Монтана като локация?

Не е тайна, че Монтана е моя роден град и винаги съм искал да направя нещо, с което да помогна поне малко за неговото развитие. Именно затова се спряхме именно на Монтана. Там има много млади и амбициозни хора, които искат да се развиват в ИТ средата и за нас като компания е радост, че можем да им дадем тази възможност. Само за пример ще дам ПМГ „Св. Климент Охридски“ и ГПЧЕ „Петър Богдан“ – две традиционно силни гимназии, чиито ученици винаги заемат челни места в състезания и олимпиади.

 

Какви запитвания поема офисът в Монатана?

Няма разлика между колегите в офис София и офис Монтана. Всички членове на отдел Техническа поддръжка са изключително високо квалифицирани и сертифицирани от cPanel University. Грижим се за нивото на обслужването като и постоянно организираме допълнителни технически обучения. Екипът в Монтана работи от начало на годината и вече се доказа като изключително мотивиран, деен и успешен.

Вторият офис дава и повече спокойствие и подсигуреност. Ако трябва да го кажа технически, той играе ролата на redundancy, тъй като дублира всички операции на Техническа поддръжка в София. Наличието на две локации за техническа поддръжка е гаранция за непрекъсваемост на процесите.

 

Какви са плановете ви за бъдещето му развитие?

Искрено се надявам броят на колегите в Монтана да се увеличава всяка година, така както и нашите клиенти. Естествено обръщаме внимание и на кариерното развитие на служителите там и тяхното обучение. Целим също да дублираме максимално много от ежедневните операции на двете локации, за да сме ефективни и подсигурени в бъдеще.

 

Всички наши клиенти могат да разчитат напълно на офис Монтана като support център. Единствено там няма да бъдат приемани плащания на заявки. Можете да продължите да заплащате вашите хостинг услуги по познатите до сега начини.

 


Подобни публикации

cMailPro завладява нови международни пазари!

cMailPro-Mauritius-SriLanka-300-262След успешното внедряване на cMailPro и изграждане на мощен динамичен клъстер в най-големия телеком в Судан – Судател, професионалната бизнес имейл услуга отново затвърди своите позиции на международната IT сцена с два нови проекта. Това е поредната стъпка от световната експанзия на уникалния по рода си български IT продукт и свидетелства за развитие на телокомуникационните компании […]


Прочети повече →

Нови „джаджи“ в WordPress 4.8

wordpress-logo-stacked-rgbПоследният ъпдейт на любимата CMS платформа WordPress зарадва феновете си с промени, които обещават да направят презентирането на бранда ви по-лесно. Главният бонус, който идва с новия ъпдейт са джаджите (widgets) за изображение, видео, аудио и текст – това е една дългоочаквана екстра за подобряването на страничната лента. Повече за този и останалите ъпдейти във […]


Прочети повече →

ICN.Bg с втори дата център в България!

montana-telepoint-300-262-02  Ние знаем колко важно е за вас онлайн присъствието и непрекъсваемостта на вашите услуги онлайн. Искаме да ви представим нашия втори дата център от клас Tier 3 в град Монтана. В него можете да разположите своите онлайн проекти, да запазите отдалечено бекъп копие на платформите си или да бъде изградено за вас персонализирано Disaster […]


Прочети повече →

Участвай в онлайн конкурса на EURid за .eu и .ею домейни!

eurid-blog-2017Ако си притежател на .eu или .ею домейн, не пропускай да вземеш участие със сайта си в престижния онлайн конкурс организиран от EURid – официалния регистър на европейските домейни. Четвъртото издание на успешното онлайн състезание ще приеме сайтове от всякакъв мащаб и сфера на дейност. Участниците от непрекъснато разрастваща се европейска онлайн общност ще се […]


Прочети повече →

Видео инфографика: NVMe vs SSD vs HDD

NVMe-SSD-HDD-1280-720Може би вече сте чули за новата Faster than SSD shared hosting от ICN.Bg технология – NVMe. Но как се сравнява един SSD диск оборудван с NVMe технологията срещу SATA SSD и стандартните хард дискове (HDD). Революционния комуникационен протокол, който позволява директна комуникация с процесора ни дава възможност да предоставим по-голяма бързина спрямо SATA SSD […]


Прочети повече →