ICN.Bg с втори Support Center

  by    0   0

ICN.Bg с гордост може да се похвали с отварянето на втори support център, който от началото на 2015г. поема част от нарастващия обем запитвания към отдел Техническа поддръжка. В последните две години, най-голямата хостинг компания в България бележи ръст от 26% в своята клиентска база. Нарастващият обем клиенти, респективно оказа своето влияние и в броя запитвания и въпроси, които екипът ни получава ежедневно по имейл и телефон. Наша цел винаги е била да предоставим максимално високо ниво на обслужване на клиентите ни и да отговорим на техните запитвания в изключително кратък срок. Всичко това съвсем естествено доведе и до разширяване на екип Tехническа поддръжка. ICN.Bg отвори втори support center в началото на 2015г. в гр. Монтана!

julian-readyУмишлено се спряхме именно на Монтана като локация на нашия втори support center. Какво провокира избора ни, можете да научите в следващите редове от интервюто на Юлиян Бориславов, управител и съосновател на ICN.Bg!

 

Как се спряхте именно на Монтана като локация?

Не е тайна, че Монтана е моя роден град и винаги съм искал да направя нещо, с което да помогна поне малко за неговото развитие. Именно затова се спряхме именно на Монтана. Там има много млади и амбициозни хора, които искат да се развиват в ИТ средата и за нас като компания е радост, че можем да им дадем тази възможност. Само за пример ще дам ПМГ „Св. Климент Охридски“ и ГПЧЕ „Петър Богдан“ – две традиционно силни гимназии, чиито ученици винаги заемат челни места в състезания и олимпиади.

 

Какви запитвания поема офисът в Монатана?

Няма разлика между колегите в офис София и офис Монтана. Всички членове на отдел Техническа поддръжка са изключително високо квалифицирани и сертифицирани от cPanel University. Грижим се за нивото на обслужването като и постоянно организираме допълнителни технически обучения. Екипът в Монтана работи от начало на годината и вече се доказа като изключително мотивиран, деен и успешен.

Вторият офис дава и повече спокойствие и подсигуреност. Ако трябва да го кажа технически, той играе ролата на redundancy, тъй като дублира всички операции на Техническа поддръжка в София. Наличието на две локации за техническа поддръжка е гаранция за непрекъсваемост на процесите.

 

Какви са плановете ви за бъдещето му развитие?

Искрено се надявам броят на колегите в Монтана да се увеличава всяка година, така както и нашите клиенти. Естествено обръщаме внимание и на кариерното развитие на служителите там и тяхното обучение. Целим също да дублираме максимално много от ежедневните операции на двете локации, за да сме ефективни и подсигурени в бъдеще.

 

Всички наши клиенти могат да разчитат напълно на офис Монтана като support център. Единствено там няма да бъдат приемани плащания на заявки. Можете да продължите да заплащате вашите хостинг услуги по познатите до сега начини.

 


Подобни публикации

Уебинар: „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“

Webinar-GoogleAds-300-262Имаме удоволствието да ви поканим на нашия безплатен уебинар на тема „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“ , където ще разберете повече за един от най-мощните маркетингови инструменти в съвременния технологичен свят. Уебинарът е с практическа насоченост и ще ви помогне да създадете своя първа рекламна кампания в Google, да я управлявате […]


Прочети повече →

Студенти и ученици ще се състезават в конкурс за есе на икономическа тема

Essay_cut-300х262Четвърти национален конкурс за студентско и ученическо есе се организира от клуб „Финанси“ на Икономически университет – Варна. Вече 4-та година млади таланти обучаващи се в сферата на икономиката и финансите, запрятат ръкави и се конкурират за най-добро и креативно есе, а от хостинг компания ICN.Bg отново ще подкрепим състезанието.


Прочети повече →

Faster than SSD shared hosting от ICN.Bg с новата технология NVMe

NVMe-300-262SSD дисковете определят бъдещето на всички онлайн услуги и в най-скоро време ще изместят класическите магнитни дискове, които не предлагат толкова голяма бързина на пренос на данните. Без значение дали става въпрос за малък персонален сайт, приложение за онлайн банкиране или голяма платформа за онлайн пазаруване, всеки хостинг потребител иска неговият онлайн проект да достига […]


Прочети повече →

Въпроси и отговори относно заявяването и регистрацията на домейни с разширение .БГ

imenabgВ тази статия ще отговорим на най-важните въпроси отнасящи се за заявяването и регистрацията на домейн имена на български език с новото домейн разширение .БГ. Към момента ICN.Bg не е акредитиран регистратор на домейн имена в тази област, тъй като тази възможност не ни е предоставена от официалния регистър Имена.Бг, който обслужва това домейн разширение. […]


Прочети повече →

Важни акценти относно новите български домейн имена .БГ

imenabgОт днес вече можете да заявите домейн на български език с разширение .БГ! Това стана ясно днес на пресконференция на новия регистър Имена.Бг АД. В официалното си обръщение стана ясно, че новите домейн имена влизат в така наречения “Sunrise” период. Ще се опитаме да отговорим на вашите въпроси свързани с новото домейн разширение .БГ, като […]


Прочети повече →