Лицата на хостинга: “Диджитал Маркетинг Груп”

  by    0   0

Наталия и Валентин представят „Диджитал маркетинг груп„. Te  започват своя семеен бизнес – компания за маркетинг и комуникации преди 2 години. От тогава до сега, успешно развиват бранда си международно и реализират проекти в над 15 европейски държави. Прочетете повече за техния успешен бизнес и начин на работа в нашето интервю!

2A2DCE55-FE66-4B8D-B7DA-78F7821D2815За Диджитал Маркетинг Груп:

Диджитал Маркетинг Груп е динамично развиваща се и иновативна компания за маркетинг и комуникации. Нейни основатели са Наталия Кирилова и Валентин Тодоров, които обединяват своя дългогодишен маркетинг опит в едно смело бизнес начинание. Днес те имат зад гърба си множество успешни проекти в над 15 европейски държави и не спират да търсят нови възможности и да си поставят нови бизнес цели.

 

Представете “Диджитал Маркетинг Груп” с няколко думи и разкажете малко повече за създаването на вашия сайт: www.digital-marketing.bg?



Наталия: Създадохме “Диджитал Маркетинг Груп” с визията да помагаме на нашите клиенти да преминат по-лесно през процеса на дигитализация и да оползотворят по-ефективно процесите си чрез дигитални технологии. Основните ни сфери на дейност са в 6 направления – стратегически маркетинг, уеб дивелопмънт, медиен мениджмънт, дизайн и крейтив, разработване на съдържание и производство на рекламни продукти.

Създадохме бранда през 2014 година. Компанията е семейна, като със съпруга ми решихме да обединим над 15 годишния маркетинг опит на всеки от нас. Аз отговарям за маркетинговия екип, а Валентин – за дизайнерския и технически екип. Интересното е, че попадаме на все повече български семейни компании, което само може да ни радва.

За тези две години успяхме да привлечем за клиенти водещи брандове, както и доказани лидери в своите си сектори, реализирахме проекти в над 15 европейски държави.

Валентин: Интернет страницата ни беше един от първите активи, в които инвестирахме сериозно. Дори и към днешна дата, това е един от ресурсите, на които отделяме сериозно внимание. На практика работим всеки месец по нейното актуализиране и надграждане.

 

Как сайтът ви помага да достигате клиентите си и да презентирате своя бизнес ефективно?

Наталия: На първо място разработихме качествено и полезно съдържание. По този начин успяваме да привлечем или задържим аудитории, които се интересуват от определен тип услуга. На второ място сайтът ни е мястото, на което показваме на клиентите си възможностите на WordPress като CMS система.  Зад платформата имаме внедрен CRM, с която управляваме част от маркетинговите си дейности.

Случвало ли ви се е сайтът ви да бъде атакуван и как се защитавате от опасностите онлайн?

Валентин: Това е един от първите уроци, които научихме. “Хубавото” беше, че това се случи на нашия собствен сайт.

На практика дори и днес имаме почти ежеседмична атака към някой от сайтове, които  поддържаме. Наш основен хостинг партньор е ICN.Bg и това доста ни облекчава в частта повишаване на сигурността на интернет страниците. През годините успяхме да изградим добри взаимоотношения с екипа на ICN.Bg и разчитаме на доста помощ и съвети от тяхна страна.

Един от най-сигурните методи, за да защитим сайтовете, е да работим с платен софтуер само от доказани разработчици. Актуализираме редовно софтуера, с който работим. Инсталираме и допълнителна защита.

Не на последно място разработваме по-сложни пароли за достъп. Разбира се има и други неща, с които повишаваме сигурността на сайтовете, но те са фирмена тайна.

Какви са най-важните качества, които търсите в един хостинг партньор? Защо се спряхте на ICN.Bg?

Наталия: На първо място комуникацията между екипите. Това е много важно. Когато две страни имат добра комуникация, те могат да намерят техническо решение, което да е взаимноизгодно.

Качеството на обслужването е другият фактор, който ни привлича към ICN.Bg като наша предпочитана хостинг компания. На практика можем да разчитаме на 24/7 обслужване, при това на доста ниска цена. Експертизата на екипа е на високо ниво.

Валентин: Определено можем да кажем, че в България нивото на водещите хостинг компании е доста високо. Поради това техническите параметри са основният фактор, когато избираме. Само за сравнение ще споделим, че преди година ни се наложи да работим с голяма немска хостинг компания. Очакванията ни за високо ниво на обслужване въобще не се оправдаха и се оказа, че българските хостинг провайдъри са на доста добро ниво.

В техническо отношение ICN.Bg предлага изключително добри решения, които са подходящи за проекти от всякакъв калибър. Харесва ни, че компанията се развива, инвестира в нови технологии, разширява сферата си на дейност. Това ни помага ние да разчитаме на един доставчик, което оптимизира голяма част от нашите процеси.

В бъдеще как планирате да развивате бизнеса си онлайн?

Наталия: Компанията ще продължи да се развива в областта на дигиталния маркетинг като планираме насочва в две основни направления – едното е задълбочаване на експертизата ни в областта на стратегическото планиране на дигитални проекти, а другото – подобряване на обслужването чрез използването на дигитални технологии.

Планираме развитие и на териториалния обхват на държавите, в които работим, като за момента говорим основно за Европа.

Опишете своя креативен процес и как създавате най-добрите си идеи?

Наталия: Нашата най-силна страна е стратегическият маркетинг и неговото преплитане с дигитализацията. Хубавото е, че успяхме за кратък период от време да изградим име в тази сфера и определено наблюдаваме засилване на интереса в тази част. Инвестирахме доста в обучение в областта на User Experience и вече имаме редица успешни проекти, като някои са с колеги от други уеб агенции, които примерно са по-силни в програмиране, но им липсва бизнес  усет.

Другото, което ни отличава, това е безспорно уникалният ни опит в реализирането на маркетинг проекти за индустриални компании. Тук говорим за сфери като инженеринг, енергетика, спедиция, химия и т.н. Там не се изисква много креативност, но не изисква умението да поднесеш информацията по най-добрия начин на аудитория, за която дигиталната среда не винаги е първосигнална.

В този смисъл при нас креативността залага на големи дози бизнес познания и усет за пазара, в комбинация с подходящия за аудиторията дизайн и комбинирането им с точните технологии. Това е процес, в който участваме обикновено няколко човека, всеки с различна експертиза. Така се допълваме и даваме цялостни решения.

Каква е вашата формула за развитие на успешен бизнес в България?

Наталия: Най-вече страст, много търпение и ежедневно надграждане. В България бизнес не се прави лесно, особено ако си компания, които иска да се развива по западен образец.

Валентин: Създаване на приятелства, изграждане на доверие и инвестиране в честност. Успехът идва бавно, но пък на нас така ни харесва.

Открийте другите „Лица на хостинга“ на ICN.Bg:

Лицата на хостинга: TechNews.bg и GreenTech.bg, Красимир Банков

Лицата на хостинга: Белчо Христов, когато името само говори

Лицата на хостинга: „Бойният клуб“ на Иво и Илиян

Лицата на хостинга: Размисли и страсти за дигиталния маркетинг с Иво Илиев

Лицата на хостинга: Байчо Георгиев и нашите приятели от 9Academy!

Лицата на хостинга: Илиян Петров и DesignAcademy

programata.bg: Най-добрият пътеводител в градската джунгла

Лицата на хостинга: Велислав Вакарелски и Дигитална агенция Magic Creative

 


Подобни публикации

Какво е уеб сайт?

web-site-300-262В днешния мобилен и технологичен свят бизнесът има силно присъствие в Интернет. Ако вие имате компания, но нямате уеб сайт, то на практика бизнесът ви се дефинира като изцяло “офлайн” и ограничавате достъпа на клиентите си до вашите продукти и услуги. Но защо да се възползвате от това да сте в Мрежата и какви са възможностите, […]


Прочети повече →

Участвай в онлайн конкурса на EURid за .eu и .ею домейни!

eurid-blog-2017Ако си притежател на .eu или .ею домейн, не пропускай да вземеш участие със сайта си в престижния онлайн конкурс организиран от EURid – официалния регистър на европейските домейни. Четвъртото издание на успешното онлайн съзтезание ще приеме сайтове от всякакъв мащаб и сфера на дейност. Участниците от непрекъснато разрастваща се европейска онлайн общност ще се […]


Прочети повече →

Как ефективно да планирате новия си уебсайт?

web-site-planning-300-262Както е с всички важни проекти, навременното планиране и ясните цели за уебсайта ви са задължителна част от бъдещия му успех. Ясната посока, която сте определили, няма да ви гарантира успех, но ще увеличи шанса да си спестите неспазени срокове, надхвърлени бюджети и съдържание, попаднало не на мястото си. Пътят, по който ще върви новият […]


Прочети повече →

Видео инфографика: NVMe vs SSD vs HDD

NVMe-SSD-HDD-1280-720Може би вече сте чули за новата Faster than SSD shared hosting от ICN.Bg технология – NVMe. Но как се сравнява един SSD диск оборудван с NVMe технологията срещу SATA SSD и стандартните хард дискове (HDD). Революционния комуникационен протокол, който позволява директна комуникация с процесора ни дава възможност да предоставим по-голяма бързина спрямо SATA SSD […]


Прочети повече →

Какво е уеб хостинг?

web-hosting-300-262Всеки ден включваме компютъра и влизаме в множество сайтове – четем новини, проверяваме пощата си, разглеждаме социалните медии, слушаме музика, без да се замисляме какво стои зад тях. Когато решим, че искаме и ние да имаме собствен уеб сайт, се замисляме как се справят другите с тази задача. Първоначално ни се струва трудно, но този […]


Прочети повече →