Първи стъпки в Google AdWords – мрежи на разпространение, подбор на думи и бюджет

  by    0   1

Ако искате да започнете да рекламирате вашия бизнес онлайн, то вероятно Google AdWords може да ви помогне. В тази статия ще откриете няколко полезни съвета за нови клиенти на платформата. Ако вече имате ваш уебсайт можете да увеличите трафика към него като използвате платената реклама в Google търсачката.

За да започнете да се показвате сред тези резултати е необходимо да създадете ваш AdWords aкаунт от тук: Adwords.google.com

Влизате в платформата и системата ще ви насочи към създаване на кампания. Преди да започнете, първото и най-важно нещо, е да определите какво желаете тези нови потребители да извършат на вашия сайт. Това може да е регистрация за бюлетин, онлайн покупка или да стигнат до страницата с контакти – вариантите са много, от вас зависи да планирате кампаниите ви за тяхното постигане и да поставите целите преди стартиране.

1. Мрежи на разпространение

При създаване на първата ви кампания може да изберете дали тя да е за мрежата за търсене или за дисплейната мрежа. Тук мога да дам насоката, че дисплейната мрежа са партньорските сайтове на Google, където могат вашите реклами да се показват в контекста на съдържанието им или на база на интересите на посетителите. Ще посъветвам кампаниите да не комбинират двете мрежи, понеже се различават съществено.

2. Подбор на ключови думи за Google search

Всеки път, когато потребител търси вашите продукти или услуги, вие можете да откликнете на неговите нужди с рекламно съобщение, с което да го доведе на правилната страница на вашия сайт и да реализира желаното действие. Подберете думи, които се съотнасят за вашия бизнес и е желателно да ги има и на вашите страници. Основният принцип на работа за Google Search е релевантността – съотнасянето на ключовата дума, която изберете, да се съдържа в текстовата реклама и да я има на страницата, където ги водите.

3.Бюджет

Може да задавате дневен бюджет на ниво рекламна кампания. Системата ще цели да изхарчи точно толкова, колкото сте задали, но има вероятност в дните, когато има повече търсене, да натрупа разходи до 20% повече от зададеното, но това ще бъде компенсирано в други по-слаби дни. Така, погледнато за по-дълъг период, вашите разходи не биха надвишили предвиденото.

Всеки нов клиент на Google AdWords може да се възползва от безплатен ваучер за реклама за нов акаунт в размер на 90 лв., който се усвоява след като са изразходени 30 лв. бюджет за реклама. За начинаещи в платформата е добре да се експериментира с този бюджет от 120 лв, за да се запознаете с функционалностите и възможностите преди да планирате по-съществени бюджети. Най-важното е вашите разходи да бъдат планирани за постигане на конкретни цели, които да бъдат измерими и в следвие подобрявани.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Статията е любезно предоставена от Ивелина Манова, Google Certified Trainer и съосновател на AdAcademy. AdAcademy предлага Google AdWords реклама, Google Analytics измерване и оптимизация, SEO оптимизация, мобилни кампании и консултантски услуги за успешно позициониране на бизнеса онлайн. Ако желаете да се развивате в тази сфера и да станете AdWords експерт, можете да се свържете с тях.

 


Подобни публикации

Как да създадем успешен рекламен текст за Google AdWords

adwords-text-300-262Интернет рекламата чрез Google AdWords с всеки изминал ден се превръща във все по-ефективен маркетингов инструмент за популяризиране на бизнес дейността на много компании. Google платформата ви помага да увеличите трафика към своя сайт чрез платена реклама в Google търсачката. И ако трябва да бъдем честни, да имаш Google реклама и не само маркетингов инструмент за популяризация на […]


Прочети повече →

Скритите съкровища на Google Adwords – за кои функционалности и инструменти не сте предполагали, че съществуват

Adwords-printscreen0smallНе веднъж сме коментирали предимствата и недостатъците на Google AdWords и възможностите, които предоставя платформата на Google за създаване на успешни рекламни кампании. Днес обаче бихме искали да хвърля поглед към “скритите съкровища” на AdWords. Несъмнено, за да сте максимално успешни в своята работа в сферата на онлайн маркетинга, ще дойде момент, в който ще […]


Прочети повече →

Харчете бюджета си умно с Google AdWords

blog-image-adwordsGoogle AdWords е един от най-динамично променящите се продукти на Google и за да бъдат нашите рекламни кампании максимално успешни и за да достигнем максимални KPIs е необходимо да бъдем в крак с новостите и промените. Ако все още сте начинаещи, една добра идея, която можем да ви споделим е да започнете вашите рекламни кампани с […]


Прочети повече →

Adwords Center с AdAcademy

blog-google-adsВ отговор на многобройните запитвания и въпроси свързани с Google Adwords, които получаваме ежедневно, решихме да ви изненадаме и да предложим решение за всички ваши ad-групови, ad-кампанийни, дисплейни и broad match терзания. Ако сте прекарвали дълги часове в размисли как да бъдете на първо място в Google и безсънни нощи в чудене как да структурирате […]


Прочети повече →

Google+, в търсене на нови територии

1logo-350px-transperantПреди няколко седмици светът разбра какво толкова от Google готвеха за своите потребители. Ние, като високо технологична компания, с интерес следим темата и решихме да споделим първите си наблюдения с вас.


Прочети повече →