Adwords Center с AdAcademy

  by    0   1

В отговор на многобройните запитвания и въпроси свързани с Google Adwords, които получаваме ежедневно, решихме да ви изненадаме и да предложим решение за всички ваши ad-групови, ad-кампанийни, дисплейни и broad match терзания. Ако сте прекарвали дълги часове в размисли как да бъдете на първо място в Google и безсънни нощи в чудене как да структурирате вашата рекламна кампания, какви ключови думи да изберете и как да се преборите за average position 1, AdAcademy и ICN.Bg ще ви помогнат!

1397219_10152045932164406_1348398515_oЗаедно с нашите Google Certified партньори от AdAcademy ще ви даваме практични съвети, насоки и идеи как да започнете и изграждате вашите рекламни кампании и да повишите успеваемостта на бизнеса си с най-използваните Google инструменти за реклама. С огромно вълнение ви представяме Ивелина Манова, съосновател на AdAcademy.  Тя е Google Certified Trainer с голям опит в управлението на рекламни кампании висок “conversion rate” и CTR. Стартираме първата Adwords Campaign с няколко горещи въпроса към нея!

Всички интервюта започват с „Представи се с няколко думи”. Ние ще започнем нестандартно – Как изглежда твоя Adwords акаунт?

Здравейте! Благодаря за поканата и възможността да споделя моите познания и практика във вашата рубрика. Моят адуърдс акаунт е мастър МКЦ (Моя Клиентски Център), или от където управлявам всички клиенти на дигиталната агенция Ад Академи. Там, разбира се, цари ред и подреденост – активните акаунти са разпределени в съб-МКЦ за всеки от акаунт мениджърите ни, неактивните в друго МКЦ. Работата ми всеки ден изисква да оптимизирам и да правя кампаниите на нашите клиенти все по-успешни и поради тази причина се опитвам да оптимизирам не само тях, но и всеки елемент от работата ми и ежедневието ми.

И все пак нещо за теб?

По стечение на обстоятелствата и благодарение на възможностите, от които се възползвах последните години, бях избрана за сертифициран лектор за Google. Водя обученията на агенции, клиенти и студенти от близо година и са нещо, което правя с голямо удоволствие. Имам много идеи за образование в тази насока и се надявам тази година да реализирам няколко от тях.

А какво ще кажеш за AdAcademy?

Ад Академи е дигитална агенция на близо четири месеца. Идеята за нея се роди по време на тренингите, които водихме заедно с партньорите ми Кирил и Стан през лятото, когато разбрахме, че мислим сходно и искаме да правим ефективни проекти. Работим с насоченост предимно чужбина, но имаме и български клиенти.

Ти си главният виновник за тази рубрика. Какви съвети ще даваш на читателите на форума?

Ще давам съвети как да оптимизират рекламните бюджети и кои са най-добрите практики за някои от Google продуктите. AdWords е инструмент, който може да постигне отлични резултати, но и да бъде използван напълно неефективно, ако не си запознат в достатъчно детайли с него. Въпросът е потребителите да познават основните функционалности и да знаят как да оптимизират своите кампании. Ще се опитам да включвам интересни теми, новости, анализи и т.н.

Предложи ни още полезни Google инструменти?

Задължително е според мен използването на Google Analytics отвсички собственици на сайтове. Безплатен продукт за уеб анализ и може да бъде изключително полезен за измерване и оптимизиране на рекламни кампании и не само. Мога да посоча още няколко продукта, които лично харесвам като Google Art Project, Google Hangouts, Google Drive и много други.

Какви са последните тенденции и новости при Adwords?

Доста промени настъпиха през 2013 г. като глобално бяха активирани подобрените кампании, даващи възможност на рекламодателите да таргетират още по-добре потребителите в определено време, на конкретно място и избрано устройство. Имаше подобрения и в инструментите за подбор на ключовите думи и сайтовете в дисплейната мрежа както и много други малки и по-големи детайли, които по случайност откривах и за акаунтите. Тази година се очаква голямото активиране на Youtube за България и новите интересни видео формати. Ще ви държа в течение… :)

Search Campaign или Display Campaign?

Много зависи какъв е бизнесът и какви са целите накампаниите. Винаги съветвам, когато става въпрос за дисплейна кмпания, много да се внимава със сайтовете, на които се показват рекламите. Докато кампаниите за сърч хващат потребителите в процеса на търсене на вашите продукти или услуги, дисплей може да таргетира по съдържание на сайта, потребителско поведение и/или пол и възраст. Това са две много различни мрежи, които изискват различни похвати за оптимизация,  така че внимавайте с таргетирането и за двете мрежи.

И за финал два съвета от теб – към начинаещите Google потребители и към напредналите такива?

Два съвета… Първият ще е – всичко необходимо да започнете сами е онлайн и аз самата съм доказателство, че четенето в комбинация с практика, може да доведе до добри резултати за работата с тези продукти. Тук мога да вметна, че може да хвърляте поглед на статиите,  които пиша, надявам се да са полезни. Вторият ми съвет ще е винаги да поставяте ясно измерими цели, които да проследявате във времето, за които да оптимизирате вашите кампании. Дали това е продажба, попълване на регистрационна форма или престой на сайта – направете го в началото и се опитвайте да подобрявате ефективността на кампаниите ви във времето.


Подобни публикации

Уебинар: „Как да изградим AdWords кампания, която да генерира печалби?“ – Въпроси и отговори

Webinar-GoogleAds-300-262След успешния уебинар „Как да изградим успешна AdWords кампания?“ останаха много въпроси, на които обещахме да ви дадем отговор. Валя Йорданова от дигитална агенция PPC.bg, която бе лектор на събитието и която спедели своя опит и познания с всички участници, ви е подготвила един полезен материал, в който ще откриете още ценна информация за платформата […]


Прочети повече →

Как да създадем успешен рекламен текст за Google AdWords

adwords-text-300-262Интернет рекламата чрез Google AdWords с всеки изминал ден се превръща във все по-ефективен маркетингов инструмент за популяризиране на бизнес дейността на много компании. Google платформата ви помага да увеличите трафика към своя сайт чрез платена реклама в Google търсачката. И ако трябва да бъдем честни, да имаш Google реклама и не само маркетингов инструмент за популяризация на […]


Прочети повече →

Скритите съкровища на Google Adwords – за кои функционалности и инструменти не сте предполагали, че съществуват

Adwords-printscreen0smallНе веднъж сме коментирали предимствата и недостатъците на Google AdWords и възможностите, които предоставя платформата на Google за създаване на успешни рекламни кампании. Днес обаче бихме искали да хвърля поглед към “скритите съкровища” на AdWords. Несъмнено, за да сте максимално успешни в своята работа в сферата на онлайн маркетинга, ще дойде момент, в който ще […]


Прочети повече →

Харчете бюджета си умно с Google AdWords

blog-image-adwordsGoogle AdWords е един от най-динамично променящите се продукти на Google и за да бъдат нашите рекламни кампании максимално успешни и за да достигнем максимални KPIs е необходимо да бъдем в крак с новостите и промените. Ако все още сте начинаещи, една добра идея, която можем да ви споделим е да започнете вашите рекламни кампани с […]


Прочети повече →

Първи стъпки в Google AdWords – мрежи на разпространение, подбор на думи и бюджет

google-adwords-blogАко искате да започнете да рекламирате вашия бизнес онлайн, то вероятно Google AdWords може да ви помогне. В тази статия ще откриете няколко полезни съвета за нови клиенти на платформата. Ако вече имате ваш уебсайт можете да увеличите трафика към него като използвате платената реклама в Google търсачката.


Прочети повече →